1. Uvjeti korištenja
Ova se pravila i uvjeti primjenjuju na sve usluge “goodbed-apartmana”
koje su izravno ili neizravno pružene internetom, e-mailom ili
telefonom. Pristupom, pregledom ili korištenjem naše internetske
stranice i/ili rezervacije, izjavljujete da ste pročitali, razumjeli i
pristali na navedene uvjete “goodbed-apartmana”.
2. Kategorizacija i opisi objekata
Ponuđeni smještajni i ostali kapaciteti opisani su prema službenoj
kategorizaciji Republike Hrvatske važećoj u trenutku izdavanja
programa prema podatcima “goodbed-apartmana. “goodbed-apartmani” ne
preuzimaju odgovornost za usmenu ili pismenu informaciju koja nije u
skladu s opisom usluga i objekata u objavljenim programima, a koja je
dobivena od strane treće osobe. “goodbed-apartmani” ne odgovaraju u
slučaju netočnih podataka od strane poslovnih partnera.
3. Rezervacija smještaja
3.1. Rezervacijom smještaja gost stupa u izravan, pravno obvezujući,
ugovorni odnos s “goodbed-apartmanima”
3.2. Za potvrdu rezervacije potrebno je priložiti podatke s valjane
kreditne kartice. “goodbed-apartmani” imaju pravo na predautorizaciju
kreditne kartice prije dolaska gosta.
3.3. U slučaju da dani podatci kreditne kartice nisu valjani,
zadržavamo pravo otkazivanja rezervacije.
3.4. Rezervaciju možete izvršiti putem interneta ili nas kontaktirajte
na broj tel.: 00385 (99) 40-999-40. Stojimo Vam na raspolaganju i na
e-mail adresi: info@goodbed-apartmani.hr
4. Cijena usluga
4.1. Važeća cijena usluge navedena je na ponudi dobivenoj putem online
booking sustava ili odjela rezervacija. U slučaju bilo kakvih izmjena
ili odstupanja od rezerviranih usluga bit će obračunate redovne
cijene.
4.2. Za usluge koje nisu iskorištene povrat sredstava nije moguć.
4.3. Sve vrste posebnih usluga koje nisu uključene u cijenu gost plaća
sam i dužan ih je naručiti prilikom izvršenja rezervacije ili upitom
na licu mjesta.
4.4. Cijene u eurima informativne su.
4.5. Zadržavamo pravo odbiti, otkazati ili izmijeniti rezervaciju u
slučaju da je došlo do zlouporabe rezervacijskog sustava ili je ista
napravljena očiglednom greškom korisnika.
4.6. Cijene uključuju troškove električne energije, troškove
grijanja, posteljinu, ručnike, gelove za tuširanje i šampone te
završno čišćenje.
4.7. Besplatan bežični internet dostupan je u svim apartmanima.
“goodbed-apartmani” ne odgovaraju za moguće tehničke poteškoće od
strane dostavljača usluge.
4.8. Smještaj ne nudi mogućnost obroka.
4.9. Sve vrste pomoćnih ležajeva i dječjih kreveta dostupne su na
zahtjev, a njihovu raspoloživost treba potvrditi usmenim dogovorom .
5. Parking
Privatni parking osiguran je za jedno motorno vozilo , za drugo motorno
vozilo dostupno je na zahtjev gosta, a njegovu raspoloživost treba
potvrditi usmenim dogovorom.

6. Boravišna pristojba
Boravišna pristojba plaćena je u paušalnoj svoti.
7. Smještaj u “goodbed-apartmanima”
Raspored apartmana određuje tim “goodbed-apartmana”.Ukoliko gost nije
izričito ugovorio točno određeni apartman, prihvatit će bilo koju
službeno registriranu smještajnu jedinicu za izdavanje u pojedinom
objektu opisanom u katalogu i cjeniku.
8. Kućni ljubimci
Molimo Vas za razumijevanje, boravak kućnih ljubimaca u
“goodbed-apartmanima” nije dopušten.
9. Dolazak/odlazak
9.1. Na dan dolaska apartman stoji Vam na raspolaganju od 14:00. Ukoliko
Vaš apartman bude ranije spreman,tim “goodbed-apartmana” će Vas o tome
pravodobno izvijestiti.
9.2. Prijava gostiju je od 14:00 do 21:00 . Za prijave u apartman nakon
21:00 potrebno je direktno se dogovoriti s timom “goodbed-apartmana”.
9.3. Odjava iz “goodbed-apartmana” je do 12:00 (podne).
9.4. Kasnija odjava iz apartmana moguća je ako je smještajna jedinica
slobodna. Dostupnost je potrebno provjeriti s timom “goodbed-apartmana”.
Cijena kasnije odjave iznosi 50% cijene noćenja.
10. Osobna identifikacija
Gosti su obvezni posjedovati važeće osobne dokumente. U slučaju da
zbog nevažećeg osobnog dokumenta gost odustane od putovanja i ako bi
pritom zbog takvog propusta gosta “goodbed-apartmani” pretrpjeli dodatnu
štetu, tada je gost dužan tu istu štetu nadoknaditi. Ukoliko za
vrijeme putovanja dođe do gubitka ili krađe putnih isprava, troškove
izdavanja novih isprava snosi sam gost.
11. Plaćanje
11.1. Plaćanje smještaja vrši se direktno timu “goodbed-apartmana”.
pri dolasku gosta.
11.2. Plaćanje je moguće prilikom rezervacije smještaja uplatom na
bankovni račun ili direktno osoblju “goodbed-apartmana”, osim ako nije
dogovoreno drugačije.
12. Uvjeti otkazivanja u “goodbed-apartmanima”
12.1. U slučaju otkazivanja do 5 dana prije dolaska, troškovi
smještaja neće biti naplaćeni, osim ako nije drugačije navedeno u
uvjetima otkazivanja pri izvršenju rezervacije.
12.2. U slučaju otkazivanja u periodu kraćem od 5 dana prije dolaska
ili u slučaju nedolaska (No Show), bit će naplaćeno 100% od ukupnog
iznosa.
12.3. Postotak se računa od ukupnog iznosa rezervacije.
13. Kućni red
13.1. S ciljem da svim gostima osiguramo ugodan boravak u
“goodbed-apartmanima” i izbjegnemo bilo kakve potencijalne nesporazume,
sve naše goste upoznajemo s kućnim redom. Nakon potvrde rezervacije
smještaja, podrazumijeva se da su svi gosti upoznati s njegovim
točkama i da će ih se u potpunosti pridržavati.
13.2. Ukoliko gost uoči neispravan inventar ili tehnički kvar mora to
odmah prijaviti predstavnicima “goodbed-apartmana” kako bi se štetu
popravilo ili saniralo u što kraćem roku.
13.3. Svako oštećenje koje gost namjerno ili nenamjerno učini na
inventaru bit će istome naplaćeno.
13.4. Molimo da se energija racionalno koristiti.
13.5. U slučaju gubitka ključeva/kartica, gost se treba odmah javiti
na +385 (99) 40-999-40, info@goodbed-apartmani.hr
13.6. Prije odlaska iz apartmana gosti ih trebaju ostaviti uredne, a
smeće iznijeti u predviđene zelene kante za smeće ispred zgrade na
ulici.
13.7. Tijekom boravka se gosti trebaju pridržavati kućnog reda koji
STROGO ZABRANJUJE glasnu glazbu i glasne zabave.
13.8. Remećenje kućnog reda može rezultirati policijskom prijavom od
strane stanara te gubitkom uplaćene najamnine u slučaju nastale
štete.
13.9. VRIJEME ODMORA U ZGRADI JE SVAKI DAN OD 13:00 DO 17:00 I OD 22:00
DO 10:00.
13.10. Iznimno cijenimo suradnju po ovom pitanju i nadamo se da
razumijete da su ova pravila obavezna obzirom na to da se
“goodbed-apartmani” nalaze u rezidencijalnim zgradama te se poslije
podnevni i noćni odmor drugih sustanara mora poštivati.
14. Reklamacije
U interesu je gosta da svoj prigovor pokuša riješiti odmah na
odredištu. Ukoliko ni nakon prigovora ne bude poboljšanja, gost mora
tražiti potvrdu iz koje se vidi da usluga nije pružena, odnosno da
nije pružena na način kako je ugovoreno. Potvrdu gost mora priložiti
u pisanoj reklamaciji. Pisanu reklamaciju gost je dužan uložiti u roku
od 8 dana nakon završetka putovanja. Ukoliko gost uloži pismenu
reklamaciju nakon tog roka, “goodbed-apartmani” takvu reklamaciju nisu
dužni uzeti u obzir. “goodbed-apartmani” dužni su donijeti pismeno
rješenje na ovaj prigovor te će rješavati samo one pritužbe koje se
nisu mogle otkloniti na licu mjesta. Dok postupak rješenja traje, gost
se neopozivo odriče posredovanja bilo koje druge osobe, arbitraže bilo
koje druge institucije, kao i davanja informacija u medije. Isto tako u
tom se vremenu gost odriče prava na tužbu. Najviši iznos nadoknade po
prigovoru može doseći iznos reklamiranog dijela usluga, a ne može
obuhvatiti već iskorištene usluge kao ni cjelokupni iznos aranžmana.
Gost i “goodbed-apartmani” sporove će nastojati razriješiti
sporazumno, a u suprotnom ugovaraju nadležnost Županijskog suda u
Zagrebu. Mjerodavno će pravo biti hrvatsko pravo.
15. Obveze “goodbed-apartmana”
“goodbed-apartmani” dužni su brinuti se o izvršenju usluga, kao i o
izboru davatelja usluga, pažnjom dobrog gospodarstvenika te skrbiti o
pravima i interesima gosta sukladno dobrim običajima u turizmu.
“goodbed-apartmani” dužni su gostu pružiti sve ugovorene usluge za
pojedini aranžman te dati odgovore o razlozima eventualnog neizvršenja
usluga ili dijela usluga. Sve će navedene obveze iz svojih programa
izvesti u potpunosti i na opisani način, osim u slučaju ‘više’
sile, vremenskih nepogoda ili promijenjenih okolnosti. Ako bude moguće
“goodbed-apartmani” će u takvim slučajevima ponuditi zamjensko
rješenje. “goodbed-apartmani” nisu dužni pružati usluge izvan ovih
Uvjeta.
“goodbed-apartmani” ne odgovaraju za gubitak vrijednih i osobnih stvari
gostiju.
16. Obveze gosta
Gost je dužan pobrinuti se da osobno ispuni uvjete predviđene
propisima Republike Hrvatske te da se pridržava kućnog reda
“goodbed-apartmana”.
Gost sam odgovara za štetu koju prouzroči. Troškove za štetu koju je
prouzročio gost će snositi odmah.
Izgubljeni ključ apartmana naplaćuje se 100 EUR po središnjem tečaju
na dan gubitka..
17.Privatnost
“goodbed-apartmani” prikupljaju osobne podatke koje navedete prilikom
korištenja naše web stranice ili prilikom rezervacije putem drugih
online booking sustava. Osobni podaci mogu uključivati Vaše ime,
adresu, broj telefona, broj kreditne kartice, e-mail adresu.
Kako bismo spriječili neovlašten pristup, provodimo fizičke,
elektroničke i organizacijske procedure, te tako štitimo osobne
podatke od slučajnog ili nezakonitog uništavanja, slučajnog gubitka,
izmjena, neovlaštenog razotkrivanja ili pristupa.
“goodbed-apartmani” koriste osobne podatke i druge podatke prikupljene
na internetskoj stranici: (a) kako bi Vam pružili tražene proizvode i
usluge (najviše u svrhu obrade Vaše rezervacije), (b) pružili
informacije o našim proizvodima i uslugama.
“goodbed-apartmani” ne dijeli Vaše osobne podatke s trećim stranama.
Dijeljenje određenih osobnih podataka s odabranim partnerima tamo gdje
je potrebno bez Vašeg pristanka neće biti otkriveno trećim osobama.